He has made everything beautiful in it's time.

He has made everything beautiful in it's time.
Ecclesiates 3:11

Saturday 27 September 2014

Songs: 綠洲 by S.H.E.

This song is sang by S.H.E. from their album 不想長大, released in the year of 2005. 

A song that always warmth my heart. Back then, this song reminded me on all my best friends aka sista, whom have walked with my through ups and downs in life.

Now, this song reminded me of Jesus, my ever-faithful, ever-loyal, constant companion, comforter, best friend. 

See the lyrics below.. maybe need a little amendment to make it a worship song. :) 

词:施人诚/杨子朴(VWNK) 曲:杨子朴(VWNK)

當孤單乾渴了我 
是你開鑿了河流 
當狂風沙絕望了天空
是你開出花朵 

我沒說的你卻都懂 

連最隱密的傷痛
曾經世界就快要沈沒 
如果你沒來復活我

還記得你說你愛我的時候 
星空下有溫柔的微風
我疲憊的心 又開始有夢 
再也沒離開過 

忍著寂寞

穿越最荒涼的沙漠 
找到失落已久的綠洲

如果這是生命的盡頭 我會微笑著接受 


當我找不到彩虹

是你放回我心中 
當我遺忘快樂的感受 
是你又教會我

我沒說的你卻都懂 

連最隱密的傷痛
曾經世界就快要沈沒 
如果你沒來復活我

還記得你說你愛我的時候 
星空下有溫柔的微風
我疲憊的心 又開始有夢 
再也沒離開過 

忍著寂寞

穿越最荒涼的沙漠 
找到失落已久的綠洲

如果這是生命的盡頭 我會微笑著接受 




No comments:

Post a Comment